søndag 28. august 2011

Nytt nytt nytt

Ja, en del nye ting jeg fikk på gårsdagens shopping. Et stilig serveringsfat fra favorittbutikken min Granit. Trodde igrunn det var litt større, men nå ser jeg at det er akkurat passe stort :) Og en litt sen bursdagsgave fra min kjære samboer fikk jeg også. Nemlig 2 nye objektiver!!!! Snille snille samboer!!!! Kjøpte macro linse 70mm Sigma og en Macro OS 17-70 mm Sigma. Den sistnevnte kan man bruke som en alt mulig linse, selv om den heter macro. Ååååå som jeg gleder meg til å bruke dem! Dette er som dag og natt i forhold til den jeg hadde tidligere. Er absolutt ingen flink fotograf ennå, men skal bli flinkere. Et fotokurs skal jeg også ta meg, ikke dumt.





Nå må jeg hoppe i klærene. Vi skal nemlig i barnebursdag!

Ha en skjønn søndag! :)

5 kommentarer:

LYKKEBO sa...

Syns du tar kjempe fine bilder!
(likte veldig godt det nesderste-kjempe tøft!)
Grattis med nye objektiver.
Gleder meg til å se mer bilder;)

Klem

Signe sa...

Granit er virkelig en fin butikk, jeg kunne aldri gå derfra uten en pose full ;)
Og jeg synes også du tar nydelige bilder allerede! Som for eksempel røsslyngen. Fiiin!

Ha en toppers mandagskveld
Signe

Sommerjenten sa...

Tusen takk for hyggelige kommentarer dere! Veldig koselig! :)

Susan sa...

Heisann!

For noen flotte bilder av et flott hjem! Likte veldig godt spiseplassen din og det lekre skapet! :-)
Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min! :-)

Fruehuset sa...

Bildet av pærene på fatet var kjempe kult!

Eg lurer også på investere i ei macro linse, har prøvelånt ei på mitt kamera og det var utrulig stor forskjell:) Eg brukar Canon, men det er vel ganske likt angåande funksjonalitet på objektiv.

Takk for kooselig kommentar hos meg:)