mandag 26. september 2011

Litt nytt hos oss

Endelig hjemme igjen. Det har vært en koselig langhelg, men det er alltid herlig å komme hjem igjen. Borte bra men hjemme best :) Fikk kjøpt meg en ny pute og noen andre småting.




Puten kommer fra A.U Maison. Et peace merke ble også med i posen :)





Fine glassflasker fra Ikea kjøpte jeg før vi reiste. De er fine på bordet med vann eller saft i.



Tusen tusen takk for alle koselige kommentarer på innlegget "stilleben"! Blir helt rørt jeg!

Ønsker dere alle en fin ny uke!

Klemmer fra Lene :)

13 kommentarer:

Lillekatt sa...

Så fin pute! Og så fint skap bak der!!

Ha en herrrlig mandag!

Martha sa...

Kjekt du har kost deg på tur..
OG du har det så fint!!!
Fin mandag til deg:)
Klem!!

Maskinistfrua sa...

Lekker pute, sommerjente! Jeg jakter på en peace pute jeg også, håper bare den dukker opp snart:)Ha en fin dag:)

lillpastill sa...

Det var en liten fugl kvitret i øret mitt at det skal gjentas til neste år (iallefall mest sannsynlig) Så kanskje du får muligheten da.. :)

Fin fin ukestart til deg..
Her har det regnet trollkjerringer tidligere i dag, men jaggu titter ikke solen gjennom til oss nå..

Klemmer fra meg

lillpastill sa...

Glemte helt å si at jeg likte bildene dine MEGET godt.. ME LIKE! ♥

Unknown sa...

Knallfiiiin pute!
Det peacemerket har jeg og, jeg rett og slett digger peacetegnet for tiden;))

For et fantastisk flott stilleben i innlegget under ♥ Dette kan du virkelig...

Ha en finfin mandag!

Klem Line

bohemian girl sa...

Fine bilder og ting, som vanlig! Ha en herlig kveld!

Vilmelinas liv - Ellen-Marie sa...

Puter ja, sukk...! Får aldri nok :) Kjempefin den du har kjøpt!
Fin kveld til deg!
Klem

Villa von Krogh sa...

Du har det jo rålekkert du med! Sukk.

Ha en fin uke du også Lene.
Klem Anine

Elisabeth sa...

Så fin pute!
Er det nagler i den, eller er peace-tegnet print?

Fin kveld til deg : )

Simple Lovely sa...

Heihei!
Tusen takk for hyggelig baby gratulasjon inne hos meg! Jeg elsker navnet Oliver, kjempe fornøyd med det:) Så fint Oliveren deres har det på rommet! Utrolig mye fint inne hos deg her, akkurat min stil. Veldig kjekt at jeg fikk oppdage den fiine bloggen din.
Gleder meg til å følge deg videre også!
Klem, Julie (Simple Lovely)

Maruska sa...

Så mye fint!!
Kjempe lekker pute du har fått tak i.
Ha en fin kveld :)
Klem Marie

Kari sa...

Her var det masse fint. Liker så godt hvordan du kombinerer det hvite og enkle med de varmere tonene fra tre og natur. Flink du :)
Klem, Kari