søndag 10. juni 2012

Bloggen min 1 år!

Tenke seg til at jeg allerede har blogget i et helt år! Synest det har gått så fort. Begynte å blogge som mange andre i min mammapermisjon. Interessen for interiør har jo alltid vært der, og jeg er jo utdannet dekoratør som jeg dessverre ikke har fått jobbet med annet enn her hjemme :) Så derfor måtte jeg få ut min kreativitet ved å blogge :) Og ikke minst har jeg fått så mange fine følgere, så kos! :)




Kjøpte meg en ny neglelakk fra deborah lippmann, og den er det til og med ekte gull i! Er veldig glad i gull for tiden, så denne måtte jeg bare ha.




Nå om dagen så går mesteparten av tiden min på planlegging av nytt hus. Vi er kommet veldig godt igang og det har til og med vært befaring på tomten. Så nå er det ikke lenge til vi får en skisse av huset fra arkitekten vår :)


Ønsker dere alle sammen en strålende søndag!

Klem Lene

22 kommentarer:

Jane sa...

Gratulerer med 1 års dagen :) Spennende tid dere har foran dere med planlegging og husbygging.

Ønsker deg en fin søndag
klem Jane

Anonym sa...

Gratulerer med 1 års blogging,knallflott blogg du har:)
Lykke til med hus og husbygging!
Fin søndag til deg:)
Klem

Li/Småtingene sa...

Gratulerer! Så nydelige stuebilder du viser; liker de kule putene i sofaen din! :-)

Og neglelakk med gull... Stilig!

Flisan sa...

Gratulerer med ett års dagen :-)
Du har en kjempe fin blogg og jeg er fast følger !
Den hode skalle puten - hvor har du fått tak i? Digger den.
Ha en fin søndag og lykke til med husbygging :-)
Klem

Martha sa...

Gratla med det..
..og fiiine bilder du viser..

Ha en fortsatt fin søndag!!

Klem:)

Johanna sa...

Gratulerer med både bloggen og tomten!! Kommer nok til å følge med på hva som sjer her inne :) Håper at vi får følge godt med i husbyggingen !

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Gratulerer så mye!!! Tenk at det har gått et år allerede da!!! Tiden går jammen fort :)

Klemmer

Hege Morris sa...

Gratulerer så mye! Veldig inspirerende blogg du har! Masse lykke til med det nye huset!
klem hege

Lotta sa...

Åhhhh nå har jeg kosa meg her hos deg!!!! Grattis med drømmejobb!!!! Wow! Det kunne jeg virkelig tenkt meg å gjort selv!

Ikke minst grattis med drømmetomten! Gleder meg til å følge deg i prosessen!

Klem klem

ceciliegrut sa...

Gratulerer!

Tiden går fort..

Nydelige bilder! :)

Snedig Snelle sa...

FLotte bilder og ein kjempefin blogg! :-) Og gratulera med tomt! Spennende! :-) Har nytt hus sjøl, og det er digg :-D

Anonym sa...

Hei!
Gratulerer så mye med 1 års dagen:) herlige bilder, blir spennende med tomt:)
Ha en herlig uke

Klem Merete

LYKKEBO sa...

Gratulerer med 1års dagen! Tiden går fort når man har det gøy;) Flotte bilder-av en lekker sofakrok!

Og neglelakk med gull....den hørtes spennende ut.
En sånn vil jeg å ha;)

God søndagskveld til deg:)

bohemian girl sa...

Bloggen din er fantastisk, Lene! Du har virkelig lykkes! Deilig å få brukt sin kreativitet, når man har et sånt talent....Gleder meg til vi ses snart, og WOW at dere allerede har kommet så godt i gang med husplanleggingen...! Her skjer det ting...gleder meg til å høre mer..Klem Bente

Elin | Draumesidene sa...

Gratulerer med ettåringen, og hustomt! Så spennende! Tusen-tusen takk for all inspirasjon du har gitt meg! Og tusen-tusen-tusen takk for alle fine kommentarar inne hos meg! Du gjer meg glad inn til hjertet og tilbake :)

god klem frå Elin :)

Elisabeth sa...

Gratulerer Lene!
At du har mange følgere er jo
ikke rart i det hele tatt, det er så koselig
å kikke innom deg : ) Takk for at du deler
kreativiteten din med oss!

Så spennende det blir med huset,
lykke til med planleggingen : )

Klem klem

Unknown sa...

Gratulerer!! Du ha en nydelig blog :) Lykke til videre med tomt!! Spenende! :)

Vicky

Villa Oss sa...

Hipp hurra med 1 årsdagen og hurra meg rundt for en knall stilig neglakk! Sier bare WOW!!!

Lisette sa...

Hei Lene, gratulerer så mye med dine fine blogg. Vi deler begge samme stil av farger og rustikke elementer;) Fin ukestart til deg!

tonje boganes sa...

Gratulerer med ettårsdagen!
Hørtes så spennende ut med tomta og nytt hus! Gøy!!!

Ønsker deg ei god ny uke
Klem Tonje

Jessica Hubow sa...

Vakkert! Jeg elsker disse bildene! Du bør gi denne en titt, synes det egentlig å passe din stil!

http://delightfull.eu/floor/jackson_floor.html

Fruehuset sa...

Gratulerer så masse med 1 år gammel blogg:) Liker den kjempe godt, spesielt bildene du tar.

Og gratulerer med kjøp av tomt!
Det kommer nok til å bli kjempe spennende, gler meg til å følge husbygginga.

Ønsker deg ein super kveld:)