søndag 9. desember 2012

Og skapet ble svart....

Har egentlig ikke vært helt fornøyd med trefargen på skapet, og vurderte en stund om jeg skulle beise det. Men tilslutt falt det på at jeg heller malte med en svart matt farge. Fargen heter Lady Pure Color, fargen dempet svart. Den var ikke beregnet på trevert, men det blåser jeg i så lenge den ser fin ut :) Den kunne kanskje sprekke opp, men da får jeg heller male det på nytt. Likte skapet mye bedre nå, og det kom mer frem.






Er ikke så veldig aktiv her som før, men dere kan følge med på instagram Sommerjenten.

Ha en fin 2 søndag i advent! Tenke seg til at vi allerede er halvveis! Tiden flyger!

Klem Lene

11 kommentarer:

Hilde - Feien og Fjong sa...

Det blei kjempe lekkert. Lurer sjølv på å male IKEA skapet mitt svart. Nå fekk eg ennåmeir lyst. Ja, tenk at me er halvveis. Og snart er det nytt år og bursdagar igjen. Syns det var nettopp du kommenterte at guttene dine har bursdag same dag som min. Tida fyk..

Hjertebank sa...

Det ble kjempe fint! Enig i at det kom bedre frem i sort :-)nydelig er det hvertfal og herlige bilder som alltid! Klem

Elin | Draumesidene sa...

Eg må innrømme at eg har vore på knea etter det skapet ditt... Synes brunfargen har vore kjempefin ;) I alle fall på bilda dine? Men eg kan nesten ikkje gråte over at andre målar ting svarte ;) Lekkert blei det!

Håper du har fine dagar mot jul!

God klem,
elin :)

Unknown sa...

Det ble knallbra!!
Digger sorte møbler, i allefall et eller to:))

Herlige bilder, røff stemning ♥

Ha en fin dag!

Flisan sa...

Det ble superfint !! Ingen overraskelse det her hos deg :-)
Nyt adventstiden - går litt for fort ja :-)

Bodil sa...

Det ble kjempekult!! Bare kult hvis d sprekker litt.
Gøy å følge deg på instagram. Jeg er mer der jeg også.
Bli m på mitt julegavedryss!!
Klem Bodil

Anonym sa...

Så utrulig fint skapet blei,digger alt og du har det så utrulig flott:)
Fine kveld til deg!
Klem fra Lillian

Anonym sa...

Det ble jo bare kjempe fint:)
Herlig at du brukte litt matt maling, det likte jeg godt:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

Fruehuset sa...

Nydelig skap!
Svartmalinga gjer verkelig susen.
Det kom til sin rett no.

God 2.søndag i advent:)

Jane sa...

Det ble så utrolig mye finere i sort. Kjempe lekkert :)

My Dream sa...

Det ble dødskult!!

Klems Diana.